Utomhusreklam och extra säljplats


Skapa uppmärksamhet till butiksöppningar, "open by night" och lokala events- sälj flera varor med uppblåsbara utomhus reklameffekter.

Här kommer rådet som alla köpmän kan förstå: "Utöka din säljplats med flera kvadratmeter och öka omsättningen". "Vad då?... det är inget nytt i det..." tänker du säkert, men vänta lite. Med våra uppblåsbara produkter kan du öka butikens säljplats på bara några få minuter. Vi kallar det för "pop-up shops".

På bilden, som är en 3D-visualisering av en fiktiv stormarknad, visas butikens ingång. Uppblåsbara eventtält bildar ramen för utomhusförsäljning av Pendants produkter och fungerar samtidigt som snygg utomhusreklam och blickfång för stormarknaden.

Udendørs reklame

Tälten, som också kunde vara våra Hexa reklamtält eller mässtält (Tripod), skyddar mot sol och regn för både produkter och personal. Axions uppblåsbara produkter kan tryckas på alla ytor, men levereras också i 14 olika genomfärgade tyger. Om ändamålet inte är utomhusreklam utan ett mera anonymt look är det också en möjlighet.

Till exempel kan du använda de extra kvadratmeter på att sälja säsongsvaror. Krukor och växter på våren, grilltillbehör och trädgårdsmöbler i maj, julgranar och nyårsraketer i december.

Udendørs reklame set up for supermarked

Förutom utökad säljplats kan pop-up-shop konceptet också användas vid butiksöppningar, open by night, produktpresentationer osv. För butiksöppningar och butiksfödelsedagar rekommenderar vi våra uppblåsbara reklampelare (upp till 5 meters höjd), portaler och bardiskar. Starta upp grillen, slå hål på öltunnan, sätt i pumpen och utomhusreklamen är klar redan innan grillen är färdig. Och om vi inte sagt det ordentligt, är allt som du ser på bilden oberoende av ström eftersom produkterna är lufttäta (utan elektrisk fläkt). Det innebär att det inte kommer att ligga sladdar överallt på golvet, som kunderna kan snubbla på. Dessutom kommer det inget buller från fläktar, som kan vara störande för kunder.

Stormarknadens leverantörer kan använda utomhusreklamerna till produktpresentationer, vilket ger ett organiserat och professionellt uttryck. En annan möjlighet är att samarbeta med leverantörer för att ha utomhusreklam till båda brands. Fodralet på våra pelare, samt sidorna på tältet kan enkelt bytas, utan att du behöver köpa in komplett nya uppblåsbara produkter.

Little Tikes reklame ved Bilka

Här är ett litet exempel.....Little Tikes skapar uppmärksamhet och fokus på deras märke och produkter i ett av Bilkas varuhus med uppblåsbar utomhusreklam – utan att eventet tar värdefulla kvadratmeter inne i butiken.

Alla uppställningar som du kan se här på sidan kan blåsas upp av 1-2 personer, på cirka en halv timme, och tar minimalt med plats när det är nerpackat. Tro det eller ej, men allt kan faktiskt fraktas fram och tillbaka i en vanlig personbil.